Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Η ωρα ειναι:
Εορτολόγιο
ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
...
Πρόσφατα Θέματα
» Σαν Σήμερα 19 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ EmptyΣήμερα στις 6:28 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 18 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ EmptyΧθες στις 6:41 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 17 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty17/5/2024, 6:21 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 16 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty16/5/2024, 6:21 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 15 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty15/5/2024, 6:30 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 14 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty14/5/2024, 6:46 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 13 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty13/5/2024, 6:20 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 12 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty12/5/2024, 6:30 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 11 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty11/5/2024, 7:40 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 10 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty10/5/2024, 7:15 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 9 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty9/5/2024, 5:56 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 8 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty8/5/2024, 6:10 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 7 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty7/5/2024, 6:51 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 6 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty6/5/2024, 6:00 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 5 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty5/5/2024, 7:23 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 4 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty4/5/2024, 6:12 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 3 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty3/5/2024, 7:04 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 2 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty2/5/2024, 6:27 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 1 Μαΐου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty1/5/2024, 6:11 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 30 Απριλίου 2024
Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty30/4/2024, 6:54 am από VODAFONE

Επισκεψιμοτητα του Kapitol planet

Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Empty Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ

Δημοσίευση από ANACONDA 8/10/2021, 7:43 am

Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ 00kentrikiphotosm

Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Kapito21

Από τη Λίμα του Περού ξεκίνησε ένα παράδοξο Ράλι Ντακάρ: θα διεξαχθεί (σχεδόν) μόνο σε αμμόλοφους και σε μόνο μία χώρα - αλλά όμως με πολυπρόσωπο συναγωνισμό σε δύο και τέσσερις τροχούς.
AddThis Sharing Buttons
Share to Facebook
Share to TwitterShare to MessengerShare to Viber

Οι αμμόλοφοι της Ica στο Νότο θα γυρίσουν ένα άγριο δάγκωμα σ’ όποιον πάρει αψήφιστα το φετινό Ράλι Ντακάρ. Είναι το μικρότερο όλων των εποχών, και για πρώτη φορά στην Ιστορία του διεξάγεται σε μόνο μία χώρα, όμως η αυτού μεγαλειότητα Κάρλος Σάινθ λέει ότι «μια Ειδική 300 χιλιομέτρων θα μας παίρνει περίπου 5 ώρες, με παγίδες κάθε λεπτό και με τεράστιο άγχος κάθε μέρα».

Και ο νικητής του 2017 στις μοτοσικλέτες, Σαμ Σάντερλαντ, λέει πως «η ανοιχτόχρωμη άμμος στους αμμόλοφους του Περού δεν φαίνεται όταν ο ήλιος είναι ψηλά, κι η πλοήγηση θα είναι μια μεγάλη πρόκληση». Όμως, τα βροχερά δάση και τα ορεινά περάσματα των Άνδεων και οι τύπου WRC Ειδικές της Αργεντινής, τα πολλά πρόσωπα και τα περάσματα από χώρα σε χώρα που έκαναν αυτόν τον αγώνα ιδιαίτερο, δεν θα είναι φέτος εδώ.

Η μονοτονία της άμμου, που θα αποτελέσει το 70 τοις εκατό του τερέν του φετινού Ντακάρ, θα σπάσει όμως από την «πολυχρωμία» που αναμένεται στην κορυφή: στα αυτοκίνητα η αποχώρηση της κυρίαρχης -την τελευταία τριετία- εργοστασιακής Peugeot άφησε τα πάντα ανοικτά, ενώ η Honda και η Yamaha δείχνουν πιο ικανές από ποτέ αυτόν τον αιώνα να σπάσουν το σερί 17 νικών της ΚΤΜ, στους δύο τροχούς. Διαβάστε, συνοπτικά, όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το 41ο Ράλι Ντακάρ:

1. Οι Σάινθ - Πετερανσέλ - Ντεπρέ στη ΜΙΝΙ X-Raid

Η αποχώρηση της Peugeot οδήγησε τους τρεις «αστέρες» της, Κάρλος Σάινθ, Στεφάν Πετερανσέλ και Συρίλ Ντεπρέ, στα δικίνητα buggy της ημι-εργοστασιακής MINI X-Raid. Για τους τρεις αυτό είναι ένα ρίσκο, καθώς το δικίνητο πρωτότυπο της γερμανικής ομάδας φέρεται να είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης - ενώ πέρσι κανένα από τα τρία αντίτυπά του δεν ξεπέρασε την τρίτη μέρα του αγώνα.

Εκείνο που προβληματίζει τον Σάινθ είναι η έλλειψη αξιοπιστίας του αυτοκινήτου, «λόγω έλλειψη εμπειρίας και εξέλιξης σε αγωνιστικές συνθήκες» - αν και σε σχέση με πέρσι το buggy έχει σημειώσει άλματα ταχύτητας. Ενδεικτικό είναι ότι στο Ράλι Μαρόκου, πριν λίγες εβδομάδες, ο Ισπανός εγκατέλειψε με προβλήματα στο κιβώτιο, ενώ ο Ντεπρέ ανέβηκε στο βάθρο.
Stephane Peterhansel (FRA) and David Castera (FRA) of X-raid Mini JCW Team during the shakedown of Rally Dakar 2019 in Lima, Peru on January 4, 2019. // Flavien Duhamel/Red Bull Content Pool // AP-1Y1FWF8352111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Stephane Peterhansel (FRA) and David Castera (FRA) of X-raid Mini JCW Team during the shakedown of Rally Dakar 2019 in Lima, Peru on January 4, 2019. // Flavien Duhamel/Red Bull Content Pool // AP-1Y1FWF8352111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // FLAVIEN DUHAMEL/RED BULL CONTENT POOL

Όσο για τον Πετερανσέλ, ξεκινά το 31ο (!) του Ράλι Ντακάρ, μετά από έξι νίκες με μοτοσικλέτα και επτά με αυτοκίνητο, χωρίς άγχος: «Δεν έχω τίποτα να αποδείξω, θέλω μόνο να το απολαύσω και να περάσω καλά. Είναι ωραίο να είσαι χαλαρός και επαγγελματίας ταυτόχρονα. Έχουμε ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο, κάπως καινούριο βέβεια, αλλά παρόλα αυτά γρήγορο και ευχάριστο στην αίσθηση», είπε ο Γάλλος.

2. Η τελευταία ευκαιρία του Λεμπ

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ δεν εγκατέλειψε το όνειρο να προσθέσει μια νίκη στο σκληρότερο ράλι του κόσμου δίπλα στα εννέα του παγκόσμια πρωταθλήματα στο WRC μετά την αποχώρηση της Peugeot, και βρήκε τον τρόπο να τρέξει φέτος μ’ ένα Peugeot 3008DKR, του 2017, μέσω της ιδιωτικής ομάδας PH Sport.

Ο Γάλλος, σ’ ένα παράδοξο σενάριο όπου θα αγωνίζεται με Peugeot ενώ έχει υπογράψει με τη Hyundai στο WRC, ίσως έχει περισσότερες ελπίδες νίκης απ’ όσες του αποδίδονται - μιας και θα διαθέτει ένα αποδεδειγμένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, μαζί με την εμπειρία που απέκτησε με την Peugeot τα τελευταία χρόνια, και την ταχύτητα που επέδειξε ακόμα και στο αμμώδες τερέν. Βέβαια, η περιορισμένη –σε σχέση με τον ανταγωνισμό- εμπειρία του Λεμπ και ειδικά του Ελενά στην πλοήγηση στην απέραντη «θάλασσα» από αμμόλοφους θα είναι ένα πρόβλημα.
Sebastien Loeb performs during a test run with the new Peugeot 3008 DKR on December 11th, 2018 // Naim Chidiac/Red Bull Content Pool // AP-1XZP12VPH2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Sebastien Loeb performs during a test run with the new Peugeot 3008 DKR on December 11th, 2018 // Naim Chidiac/Red Bull Content Pool // AP-1XZP12VPH2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // NAIM CHIDIAC/RED BULL CONTENT POOL

Ο Λεμπ, που πέρσι εγκατέλειψε έπειτα από μια άσχημη προσγείωση από έναν αμμόλοφο στην έρημο Τανάκα του Περού, δεν πτοείται από το ότι σχεδόν όλος ο φετινός αγώνας θα διεξαχθεί ακριβώς εκεί: «Μ’ αρέσουν οι αμμόλοφοι. Το κλειδί είναι να μην κολλήσεις στην άμμο. Αποφάσισα να επιστρέψω στο Ντακάρ την τελευταία στιγμή, αλλά έχω ακόμα τη δίψα να κερδίσω. Μας λείπει λίγη προετοιμασία, αλλά δεν έχω ξεχάσει όσα έμαθα τα τελευταία χρόνια», τόνισε.

3. Το φαβορί: Νάσελ Αλ Ατίγια

Παρότι ο Νάσερ Αλ Ατίγια έχει χρίσει τον Λεμπ ως φαβορί του αγώνα, είναι μάλλον ο ίδιος ο οδηγός από το Κατάρ που πείθει πιο πολύ γι’ αυτόν τον χαρακτηρισμό - βάσει της εμπειρίας του, των νικών που πέτυχε το 2011 και το 2015, αλλά και της ταχύτητας που εμφάνισε πέρσι με το Toyota Hilux 4WD, κερδίζοντας συχνά Ειδικές από τα παντοδύναμα Peugeot.

Ο Αλ Ατίγια ήταν δεύτερος πέρσι και συνήθως έχανε από τα Peugeot στο σκληρό χώμα ή στις ορεινές Ειδικές - γεγονός που σημαίνει ότι οι αμμόλοφοι φέτος θα ταιριάζουν περισσότερο στην ιαπωνική του κατασκευή, σε σχέση με την έλλειψη εμπειρίας του Λεμπ σε αυτούς. Επίσης, στον δεύτερο από τους δύο αγώνες του πρωταθλήματος FIA Cross-Country που συμμετείχε φέτος, στο Μαρόκο, ήταν σημαντικά ταχύτερος από τα buggies της MINI.
Nasser Al-Attiyah (QAT) and Matthieu Baumel (FRA) of Toyota Gazoo Racing SA Team seen during the starting podium ceremony of Rally Dakar 2019 in Lima, Peru on January 6, 2019. // Flavien Duhamel/Red Bull Content Pool // AP-1Y24WX1B92111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Nasser Al-Attiyah (QAT) and Matthieu Baumel (FRA) of Toyota Gazoo Racing SA Team seen during the starting podium ceremony of Rally Dakar 2019 in Lima, Peru on January 6, 2019. // Flavien Duhamel/Red Bull Content Pool // AP-1Y24WX1B92111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // FLAVIEN DUHAMEL/RED BULL CONTENT POOL

«Το φετινό Ντακάρ θα είναι διαφορετικό», είπε ο 48χρονος Αλ Ατίγια. «Θα είναι πολύ σκληρό. Πρέπει να σεβαστούμε όλους τους οδηγούς. Αυτή τη φορά έχουμε ένα αληθινά καλό αυτοκίνητο, και βελτιωθήκαμε πολύ από το τελευταίο Ντακάρ. Στόχος μου είναι να κερδίσω για την Toyota. Πέρσι, η Peugeot είχε τη στρατηγική να βοηθούν τρεις οδηγοί της τον πρωτοπόρο. Ο αγώνας φέτος είναι μικρότερος, και δεν πρέπει να χάσουμε χρόνο με την πλοήγηση».



Πηγή: Sport-Fm


Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Anacod11

Επτά πτυχές του Ράλι Ντακάρ Modera10
ANACONDA
ANACONDA

★

Εμφάνιση Προφίλ

https://kapitolplanet.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης