Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Η ωρα ειναι:
Εορτολόγιο
ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
...
Πρόσφατα Θέματα
» Σαν Σήμερα 26 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man EmptyΧθες στις 6:10 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 25 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty25/4/2024, 6:45 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 24 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty24/4/2024, 7:31 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 23 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty23/4/2024, 6:00 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 22 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty22/4/2024, 6:05 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 21 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty21/4/2024, 6:43 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 20 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty20/4/2024, 6:32 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 19 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty19/4/2024, 6:07 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 18 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty18/4/2024, 6:11 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 17 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty17/4/2024, 6:03 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 16 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty16/4/2024, 5:58 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 15 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty15/4/2024, 6:02 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 14 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty14/4/2024, 6:38 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 13 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty13/4/2024, 6:20 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 12 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty12/4/2024, 7:29 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 11 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty11/4/2024, 6:00 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 10 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty10/4/2024, 6:07 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 9 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty9/4/2024, 9:38 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 8 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty8/4/2024, 6:10 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 7 Απριλίου 2024
Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty7/4/2024, 6:54 am από VODAFONE

Επισκεψιμοτητα του Kapitol planet

Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man Empty Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man

Δημοσίευση από Ατροπος 29/8/2017, 11:33 pm

Τεχνητή νοημοσύνη της Microsoft «τερμάτισε» το Ms. Pac-Man 550_334_613526

Πίσω στη δεκαετία του '80, το να πετύχει κανείς “perfect score” στο θρυλικό Ms. Pac-Man, ήταν αξιοζήλευτο κατόρθωμα – κυρίως γιατί κανείς δεν έχει καταφέρει κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα χωρίς να καταφύγει σε cheats. Να όμως που η τεχνητή νοημοσύνη επιστρατεύτηκε για να δώσει λύση σε ένα ακόμα μεγάλο πρόβλημα της ανθρωπότητας!

Ομάδα προγραμματιστών της Maluuba, θυγατρικής της Microsoft, αξιοποιώντας ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, μπόρεσε να διαχωρίσει το Ms. Pac-Man σε επιμέρους τμήματα, τα οποία οι αλγόριθμοι της ήταν δυνατόν να επεξεργαστούν ξεχωριστά, καταφέρνοντας να πετύχουν σκορ 999.000 πόντων στην έκδοση του παιχνιδιού για το Atari 2600.

Η δομή της συγκεκριμένης AI θυμίζει αυτή μιας εταιρείας: Ένας κεντρικός φορέας διευθύνει το όλο εγχείρημα, ενώ διάφοροι άλλοι δευτερεύοντες αλγόριθμοι τον τροφοδοτούν με προτάσεις επίλυσης του κάθε λογικού προβλήματος στο παιχνίδι.
 
Στη συνέχεια, ο βασικός αυτός αλγόριθμος αξιολογεί την κάθε πρόταση, επιλέγοντας έτσι την ορθότερη επόμενη κίνηση της Ms. Pac-Man στο κάθε επίπεδο.

“Εάν, για παράδειγμα, 100 αλγόριθμοι πρότειναν την κίνηση προς τα δεξιά, αφού αυτή οδηγούσε στη γρηγορότερη διαδρομή, αλλά τρεις πρότειναν κίνηση προς τα αριστερά, αφού στα δεξιά είχαν εντοπίσει ένα φάντασμα [σ.σ. τύπος εχθρού στο παιχνίδι], ο κεντρικός αλγόριθμος θα έδινε μεγαλύτερη βαρύτητα στην δεύτερη πρόταση”, εξηγεί η Microsoft σε σχετικό blog post.

Φυσικά, το “σπάσιμο” του παιχνιδιού σε ξεχωριστά τμήματα μπορεί να θεωρηθεί κι αυτό ως μια μορφή cheating, όμως ακόμα κι έτσι το συγκεκριμένο επίτευγμα είναι εξαιρετικά σημαντικό και δείχνει πόσο μεγάλη πρόοδος έχει γίνει στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης τα τελευταία χρόνια.

ΠΗΓΗ: real.gr
Ατροπος
Ατροπος
★★★★
★★★★

Εμφάνιση Προφίλ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα
» Mηχανικοί λογισμικού φτιάχνουν τεχνητή νοημοσύνη για ρόλο μάνατζερ
» Δρ. Κ. Δασκαλάκης, ΜΙΤ: "Αυτές είναι οι προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα με την τεχνητή νοημοσύνη"
» Κ. Δασκαλάκης: «Η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια μεγάλη ευκαιρία αλλά με πολλούς κινδύνους»
» Οι φαρμακευτικές εταιρείες προσφεύγουν στην τεχνητή νοημοσύνη για να τερματίσουν τις περιπτώσεις «hit and miss», στην έρευνα
» Tεχνητή νοημοσύνη της Google αποκρυπτογράφησε αρχαία ελληνικά κείμενα

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης