Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Η ωρα ειναι:
Εορτολόγιο
ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
...
Πρόσφατα Θέματα
» Σαν Σήμερα 31 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη EmptyΧθες στις 6:08 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 30 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty30/10/2024, 6:02 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 29 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty29/10/2024, 6:20 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 28 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty28/10/2024, 6:44 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 27 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty27/10/2024, 6:10 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 26 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty26/10/2024, 6:42 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 25 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty25/10/2024, 6:19 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty24/10/2024, 6:12 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 23 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty23/10/2024, 6:17 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 22 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty22/10/2024, 6:19 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 21 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty21/10/2024, 6:21 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 20 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty20/10/2024, 6:23 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 19 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty19/10/2024, 6:08 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 18 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty18/10/2024, 6:18 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 17 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty17/10/2024, 6:40 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 16 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty16/10/2024, 6:20 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 15 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty15/10/2024, 7:02 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 14 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty14/10/2024, 6:28 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 13 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty13/10/2024, 7:48 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 12 Οκτωβρίου 2024
To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty12/10/2024, 6:44 am από VODAFONE

Επισκεψιμοτητα του Kapitol planet

To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Empty To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από AETOS 21/8/2018, 5:24 pm

To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη 2494701

To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Tlo0j10
Το ταξίδι που θα το οδηγήσει τελικά στην Ελλάδα, όπου θα κάνει επίσημη "πρεμιέρα" στις 8 Σεπτεμβρίου, ημέρα εγκαινίων της 83ης ΔΕΘ, ξεκίνησε ήδη το "ασημένιο βέλος", το τρένο που επιλέχθηκε από την ιταλική "Ferrovie dello Stato" (FS) για να πραγματοποιεί (μελλοντικά) το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε λιγότερες από τρεισίμισι ώρες. Tο "Frecciargento ETR 485", όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, μεταφέρθηκε ήδη -σύμφωνα με πληροφορίες- από τη Ρώμη στο Σερβινιάνο (Cervignano) πριν από λίγες ημέρες, προκειμένου να ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ελλάδα και να φτάσει εγκαίρως στη Θεσσαλονίκη στις αρχές της επόμενης εβδομάδας για τα πρώτα δοκιμαστικά του δρομολόγια.

Πριν από την "επίσημη πρώτη" στις 8 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με πληροφορίες τέσσερα ή πέντε δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα του δικτύου από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Κατερίνη, με ταχύτητα έως 200 χιλιομέτρων/ώρα.

Ωστόσο, το "ασημένιο βέλος" με τα εννέα βαγόνια του δεν θα διαγράψει τη μόνιμη πορεία του επί ελληνικού εδάφους προτού ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση και στο τελευταίο, "δύσκολο" τμήμα της κεντρικής σιδηροδρομικής αρτηρίας της χώρας, από το Λιανοκλάδι μέχρι τον Δομοκό, μήκους 52 χιλιομέτρων. Μετά τη Διεθνή 'Εκθεση, όπου θα παρουσιαστεί με την ευκαιρία της συμμετοχής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη διοργάνωση, το τρένο, χωρητικότητας περίπου 480 θέσεων, θα επιστρέψει προσωρινά στην Ιταλία, μέχρις ότου ολοκληρωθούν τα απαραίτητα έργα υποδομής, ώστε να μπει μόνιμα στις ελληνικές ράγες.

Μόλις ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης και οι δοκιμές στα συστήματα ασφάλειας ETCS (European Train Control System), κάτι που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναμένεται να γίνει το 2019, το τρένο -που έχει κατασκευαστεί από την Alstom Ferroviaria (πρώην FIAT Ferroviaria), ανήκει στην οικογένεια "Pendolino" και μπορεί να πετύχει μέγιστη ταχύτητα έως και 250 χλμ/ώρα- εκτιμάται ότι θα διανύει την απόσταση Θεσσαλονίκη-Αθήνα στον χρόνο των τριών ωρών και 20 λεπτών.

Μετά την ολοκλήρωση των έργων, η FS θα έχει πρακτικά τη δυνατότητα να δρομολογήσει στην Ελλάδα και το ακόμη ταχύτερο "κόκκινο βέλος" (Frecciarossa), το οποίο μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 300 χιλιομέτρων την ώρα, μειώνοντας εντυπωσιακά τον χρόνο της διαδρομής μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Σε πρόσφατο (14/Cool κείμενο στο ιστολόγιο των μηχανοδηγών της εταιρείας ("Στέκι της ΄Ελξης"), οι Ελληνες μηχανοδηγοί ανέφεραν ότι στις αρχές του Αυγούστου βρέθηκε στην Ελλάδα πενταμελής αντιπροσωπεία συναδέλφων τους από την Ιταλία, οι οποίοι μελέτησαν το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο μαζί με τους τρεις Έλληνες, που εκπαιδεύτηκαν στη Ρώμη πρόσφατα. "Στις συνομιλίες μας με τους Ιταλούς συναδέλφους, στελέχη της FS, διαπιστώσαμε ότι θεωρούν δεδομένο ότι η κατάσταση στην Ελλάδα θα βελτιωθεί σημαντικά το επόμενο διάστημα (ένα-δύο χρόνια) καθώς υπάρχουν δεσμεύσεις για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των έργων, ενώ με έκπληξη τους ακούσαμε να μας αναφέρουν ότι και στην Ιταλία μερικά χρόνια πριν (στα μέσα δεκαετίας 2000-2010) η κατάσταση στον σιδηρόδρομο ήταν αρκετά δύσκολη με την ανάπτυξη του να είναι μεγάλη τα τελευταία οκτώ-δέκα χρόνια" αναφέρουν οι μηχανοδηγοί.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη 17111810

To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη 13741810

To «ασημένιο βέλος» ξεκίνησε το ταξίδι του για τη Θεσσαλονίκη Modera10
AETOS
AETOS
★★★★★
★★★★★

Εμφάνιση Προφίλ

https://kapitolplanet.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης