«Χειρόφρενο» στα ΙΧ. +40% οι καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας
Kapitol Planet :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: Ελλάδα:
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
«Χειρόφρενο» στα ΙΧ. +40% οι καταθέσεις πινακίδων κυκλοφορίας
Σε "επιδημία" εξελίσσεται πλέον ο αριθμός των ιδιοκτητών ΙΧ που καταθέτει πινακίδες κυκλοφορίας, προκειμένου να γλιτώσουν το βάρος των φόρων και των λοιπών πάγιων εξόδων.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα προκύπτει αύξηση 40% στον αριθμό των οδηγών, οι οποίοι καταθέτουν τις πινακίδες κυκλοφορίας.
Περισσότεροι από 410.00 οδηγοί πρόκειται να καταθέσουν φέτος τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους, καθώς αδυνατούν να πληρώσουν τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας αλλά και τον φόρο πολυτελείας ο οποίος επιβάλλεται για πρώτη χρονιά στα οχήματα κυβισμού άνω των 1.929 κ.εκ.
Από την 1η Νοεμβρίου του 2012 μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου του 2013 κατατέθηκαν 371.398 πινακίδες, ενώ σύμφωνα με την κίνηση που παρατηρείται τις τελευταίες 20 ημέρες στις εφορίες αλλά και τις εκτιμήσεις εφοριακών, τουλάχιστον άλλοι 40.000 οδηγοί θα ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους μέχρι τα τέλη του χρόνου ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε πάνω από 410.000 πινακίδες.
Αντίστοιχα, από την 1η Νοεμβρίου του 2011 μέχρι τις 31 Οκτωβρίου του 2012 είχαν κατατεθεί 266.748 πινακίδες. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real, σε έξι από τις μεγαλύτερες εφορίες της Αττικής έχουν κατατεθεί φέτος 4.941 πινακίδες, έναντι 2.957 πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 67%.
Προβληματισμός στο ΥΠΟΙΚ για τις απώλειες εσόδων
Η κατάθεση πινακίδων τη φετινή χρονιά δεν οδηγεί και σε απαλλαγή από τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης όσων έχουν στην κατοχή τους ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών, καθώς ο φόρος που θα πρέπει να καταβληθεί έως το τέλος Ιανουαρίου αφορά το 2013.
Η μαζική κατάθεση πινακίδων τα τελευταία χρόνια προβληματίζει την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, καθώς συνεπάγεται απώλεια σημαντικών εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.
Για τον λόγο αυτόν υπάρχουν σκέψεις το 2014 να δοθεί η δυνατότητα ανάκτησης των πινακίδων με πληρωμή των τελών ανάλογα με τη χρονική διάρκεια που θα χρησιμοποιείται. Αν, για παράδειγμα, ιδιοκτήτης ΙΧ έχει καταθέσει τις πινακίδες και θέλει να τις πάρει πίσω από τον Ιούλιο θα μπορεί να πληρώσει το μισό των τελών κυκλοφορίας.
Να σημειωθεί ότι η νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα σε όσους έχουν καταθέσει πινακίδες να τα μετακινούν έως και 2 ημέρες τον μήνα, με ημερήσιο κόστος 1,9 ευρώ. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,90 ευρώ για κάθε ημέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας.
Αν κάποιος αποφασίσει να κινεί για 2 ημέρες κάθε μήνα το αυτοκίνητό του θα του στοιχίσει 45,6 ευρώ, αποφεύγοντας τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης στην περίπτωση οχημάτων μεγάλου κυβισμού.
ΠηΓη sofokleousin
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα προκύπτει αύξηση 40% στον αριθμό των οδηγών, οι οποίοι καταθέτουν τις πινακίδες κυκλοφορίας.
Περισσότεροι από 410.00 οδηγοί πρόκειται να καταθέσουν φέτος τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους, καθώς αδυνατούν να πληρώσουν τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας αλλά και τον φόρο πολυτελείας ο οποίος επιβάλλεται για πρώτη χρονιά στα οχήματα κυβισμού άνω των 1.929 κ.εκ.
Από την 1η Νοεμβρίου του 2012 μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου του 2013 κατατέθηκαν 371.398 πινακίδες, ενώ σύμφωνα με την κίνηση που παρατηρείται τις τελευταίες 20 ημέρες στις εφορίες αλλά και τις εκτιμήσεις εφοριακών, τουλάχιστον άλλοι 40.000 οδηγοί θα ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους μέχρι τα τέλη του χρόνου ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε πάνω από 410.000 πινακίδες.
Αντίστοιχα, από την 1η Νοεμβρίου του 2011 μέχρι τις 31 Οκτωβρίου του 2012 είχαν κατατεθεί 266.748 πινακίδες. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real, σε έξι από τις μεγαλύτερες εφορίες της Αττικής έχουν κατατεθεί φέτος 4.941 πινακίδες, έναντι 2.957 πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 67%.
Προβληματισμός στο ΥΠΟΙΚ για τις απώλειες εσόδων
Η κατάθεση πινακίδων τη φετινή χρονιά δεν οδηγεί και σε απαλλαγή από τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης όσων έχουν στην κατοχή τους ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών, καθώς ο φόρος που θα πρέπει να καταβληθεί έως το τέλος Ιανουαρίου αφορά το 2013.
Η μαζική κατάθεση πινακίδων τα τελευταία χρόνια προβληματίζει την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, καθώς συνεπάγεται απώλεια σημαντικών εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.
Για τον λόγο αυτόν υπάρχουν σκέψεις το 2014 να δοθεί η δυνατότητα ανάκτησης των πινακίδων με πληρωμή των τελών ανάλογα με τη χρονική διάρκεια που θα χρησιμοποιείται. Αν, για παράδειγμα, ιδιοκτήτης ΙΧ έχει καταθέσει τις πινακίδες και θέλει να τις πάρει πίσω από τον Ιούλιο θα μπορεί να πληρώσει το μισό των τελών κυκλοφορίας.
Να σημειωθεί ότι η νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα σε όσους έχουν καταθέσει πινακίδες να τα μετακινούν έως και 2 ημέρες τον μήνα, με ημερήσιο κόστος 1,9 ευρώ. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,90 ευρώ για κάθε ημέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας.
Αν κάποιος αποφασίσει να κινεί για 2 ημέρες κάθε μήνα το αυτοκίνητό του θα του στοιχίσει 45,6 ευρώ, αποφεύγοντας τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης στην περίπτωση οχημάτων μεγάλου κυβισμού.
ΠηΓη sofokleousin
Όλοι κάνουμε κύκλους, παρόλο που πάμε ευθεία. Βρίσκομαι ακόμα στην περιφέρεια. Θα φτάσω και στο κέντρο.
domer- ★
- Εμφάνιση Προφίλ
Tο αυτοκίνητο που έγινε... ακίνητο
Σε εφιάλτη στον δρόμο με τους… φόρους έχει εξελιχθεί πλέον για τους Έλληνες και η ιδιοκτησία αυτοκινήτου. Το Ι.Χ., μια από τις μεγάλες αγάπες των κατοίκων αυτής της χώρας, αποτέλεσε εύκολο στόχο στο πλαίσιο του φοροεισπρακτικού «σαφάρι» των τελευταίων ετών. Οι επιβαρύνσεις είναι τεράστιες και αφορούν τόσο την κατοχή, όσο και στην χρήση του αυτοκινήτου.
Τέλη, καύσιμα, διόδια, φόρος πολυτελείας έχουν αυξηθεί κατακόρυφα την τελευταία πενταετία της κρίσης. Το κόστος για τον ιδιοκτήτη ενός μέσου οχήματος 1.600 κυβικών υπολογίζεται ότι το 2013 είναι αυξημένο κατά 42% σε σχέση με το αντίστοιχο το 2008.
Από την άλλη πλευρά, για έναν κάτοχο ΙΧ 2.000 κυβικών το κόστος φέτος είναι αυξημένο κατά 68% σε σχέση με μια πέντε χρόνια νωρίτερα. Φυσικά κανείς δεν ξεχνάει τις μειώσεις των μισθών που έχουν υποστεί οι πολίτες στο διάστημα αυτό.
Η κατοχή και χρήση αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι πλέον υπόθεση για έχοντες αφού ο ιδιοκτήτης πρέπει να βάλει πολύ βαθιά στο χέρι στην τσέπη, πολύ πριν γυρίσει το κλειδί της μηχανής για να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας, φόρο πολυτελούς διαβίωσης για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού και ασφάλεια.
Από την στιγμή που το αυτοκίνητο θα πάρει μπρος, η τσέπη του οδηγού θα αναστενάξει από τις αυξημένες, μεταξύ των ακριβότερων στην Ευρώπη, τιμές των καυσίμων και τα διόδια.
Τα δεδομένα αυτά οδήγησαν, όπως ήταν αναμενόμενο, σε κατάρρευση την αγορά καινούργιων αυτοκινήτου, η οποία σε μια μόλις πενταετία καταγράφει απώλειες που προσεγγίζουν σωρευτικά σε ποσοστό το 90%.
Συνωστισμός στις εφορίες για κατάθεση πινακίδων
Οι μεγάλες επιβαρύνσεις έχουν επίσης ως αποτέλεσμα αρκετοί πλέον να μην μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τα δυσβάσταχτα χαράτσια που συνοδεύουν το αυτοκίνητο. Ετσι, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, χιλιάδες πολίτες συνωστίζονται στις εφορίες για να καταθέσουν τις πινακίδες.
Από το 2009 και ως τις αρχές του μήνα είχαν κατατεθεί στις εφορίες όλης της χώρας οι πινακίδες 1.377.212 οχημάτων εκ των οποίων το 1.222.262 ήταν επιβατικά ΙΧ. Ο αριθμός αυτός αναμένεται ότι θα αυξηθεί κατά πολύ έως αύριο, κάποιοι υπολογίζουν ότι μπορεί να προστεθούν ακόμα και 400.000...
Τέλη Κυκλοφορίας: Στα ύψη για βενζινοκίνητα μεγάλου κυβισμού
Φέτος επαναλαμβάνεται το φαινόμενο οι μέρες να περνούν και χιλιάδες φορολογούμενοι να μην έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας. Όσοι δεν καταβάλουν το αντίτιμο θα πληρώσουν πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο της αρχικής αξίας των τελών.
Η επιβολή προστίμου ίσχυε και τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο φαίνεται ότι δεν απέτρεψε πολλούς συμπολίτες μας. Από τα στοιχεία καταγράφεται σαφέστατη απόσταση ανάμεσα στον αριθμό των οχημάτων για τα οποία είχαν πληρωθεί τα τέλη κυκλοφορίας και στα κυκλοφορούντα οχήματα.
Ειδικότερα το 2009 πληρώθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2010 για 6.437.424 οχήματα ενώ σε κίνηση βρίσκονταν 7.724.483 οχήματα. Δηλαδή περισσότερα από 1,2 εκατ. οχήματα δεν κατέβαλαν τα τέλη του 2010.
Το επόμενο έτος τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 καταβλήθηκαν για 6.354.008 οχήματα την ώρα που τα στοιχεία αναφέρουν σε κυκλοφορία ήταν 8.818.548 οχήματα. Για το 2012 δεν καταβλήθηκαν τα τέλη για 750.914 οχήματα, ενώ πέρυσι ο αριθμός των οχημάτων για τα οποία δεν καταβλήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύθηκε στα 3.104.049 οχήματα.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) υπάρχουν δύο τρόποι υπολογισμού των τελών, ανάλογα με το χρόνο κυκλοφορίας του οχήματος, ως εξής:
• Για επιβατικά αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως 31/10/2010 τα τέλη κυκλοφορίας βασίζονταν στον κυβισμό του αυτοκινήτου (ελάχιστο ύψος τελών 22 ευρώ και μέγιστο ύψος τελών 1.320 ευρώ).
• Για επιβατικά αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1/11/2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά γραμμάριο.
Η αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των τελών είχε ως συνέπεια να προκύψει ελάφρυνση για κάποιες κατηγορίες οχημάτων ενώ αντίθετα κάποιες άλλες κατηγορίες οχημάτων επιβαρύνθηκαν και μάλιστα πολύ. Σαφώς ωφελημένοι είναι οι ιδιοκτήτες οχημάτων που αγοράστηκαν μετά τον Νοέμβριο του 2010 με χαμηλές εκπομπές ρύπων, οι οποίοι πληρώνουν μικρότερα τέλη.
Ως και 91,4% αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα
Πολύ μεγάλη επιβάρυνση στον καθημερινό προϋπολογισμό των χρηστών αυτοκινήτων επέφερε τα τελευταία χρόνια η αύξηση του Ειδικού Φόρου Καυσίμων, που είχε ως αποτέλεσμα πλέον η χώρα μας να κατατάσσεται σταθερά μεταξύ των ακριβότερων χωρών τα Ευρώπης.
Η αύξηση του ειδικού φόρου έφτασε σχεδόν ως το διπλάσιο για την αμόλυβδη βενζίνη, επιβαρύνοντας πάνω από 50% την τιμή για τον καταναλωτή.
Αντίστοιχα, η αύξηση του ειδικού φόρου στο πετρέλαιο κίνησης ήταν κοντά στο 13% αλλά η επιβάρυνση στην τιμή του τελικού προϊόντος για το χρήστη ήταν περίπου 40%.
Ειδικότερα:
* Συντελεστής ΕΦΚ στην αμόλυβδη βενζίνη
• 2008: 350 ευρώ /1.000 λίτρα
• 2013: 670 ευρώ /1.000 λίτρα (αύξηση 91,4%)
* Συντελεστής ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης
• 2008: 293 ευρώ /1.000 λίτρα
• 2013:330 ευρώ /1.000 λίτρα (αύξηση 12,6%)
*Λιανική τιμή αμόλυβδης βενζίνης στα πρατήρια καυσίμων
• 2008:Περίπου 1,10 ευρώ /λίτρο
• 2013: Περίπου 1,70 ευρώ /λίτρο (αύξηση 54,5%)
*Λιανική τιμή πετρελαίου κίνησης στα πρατήρια καυσίμων
• 2008:Περίπου 1,00 ευρώ /λίτρο
• 2013:Περίπου 1,40 ευρώ /λίτρο (αύξηση 40%)
Αποτέλεσμα των μεγάλων επιβαρύνσεων στην τιμή της βενζίνης ήταν να μειωθεί η κατανάλωση, οδηγώντας σε «λουκέτο» μεγάλο αριθμό πρατηρίων σε όλη τη χώρα. Μάλιστα, οι στόχοι του υπουργείου Οικονομικών για αύξηση των εσόδων από τη φορολόγηση στα καύσιμα δεν επιτεύχθηκαν, αφού η μείωση της κατανάλωσης αντιστάθμισε την αύξηση του φόρου ως ποσοστό.
ΠηΓη enikos.gr
Τέλη, καύσιμα, διόδια, φόρος πολυτελείας έχουν αυξηθεί κατακόρυφα την τελευταία πενταετία της κρίσης. Το κόστος για τον ιδιοκτήτη ενός μέσου οχήματος 1.600 κυβικών υπολογίζεται ότι το 2013 είναι αυξημένο κατά 42% σε σχέση με το αντίστοιχο το 2008.
Από την άλλη πλευρά, για έναν κάτοχο ΙΧ 2.000 κυβικών το κόστος φέτος είναι αυξημένο κατά 68% σε σχέση με μια πέντε χρόνια νωρίτερα. Φυσικά κανείς δεν ξεχνάει τις μειώσεις των μισθών που έχουν υποστεί οι πολίτες στο διάστημα αυτό.
Η κατοχή και χρήση αυτοκινήτων στη χώρα μας είναι πλέον υπόθεση για έχοντες αφού ο ιδιοκτήτης πρέπει να βάλει πολύ βαθιά στο χέρι στην τσέπη, πολύ πριν γυρίσει το κλειδί της μηχανής για να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας, φόρο πολυτελούς διαβίωσης για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού και ασφάλεια.
Από την στιγμή που το αυτοκίνητο θα πάρει μπρος, η τσέπη του οδηγού θα αναστενάξει από τις αυξημένες, μεταξύ των ακριβότερων στην Ευρώπη, τιμές των καυσίμων και τα διόδια.
Τα δεδομένα αυτά οδήγησαν, όπως ήταν αναμενόμενο, σε κατάρρευση την αγορά καινούργιων αυτοκινήτου, η οποία σε μια μόλις πενταετία καταγράφει απώλειες που προσεγγίζουν σωρευτικά σε ποσοστό το 90%.
Συνωστισμός στις εφορίες για κατάθεση πινακίδων
Οι μεγάλες επιβαρύνσεις έχουν επίσης ως αποτέλεσμα αρκετοί πλέον να μην μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τα δυσβάσταχτα χαράτσια που συνοδεύουν το αυτοκίνητο. Ετσι, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, χιλιάδες πολίτες συνωστίζονται στις εφορίες για να καταθέσουν τις πινακίδες.
Από το 2009 και ως τις αρχές του μήνα είχαν κατατεθεί στις εφορίες όλης της χώρας οι πινακίδες 1.377.212 οχημάτων εκ των οποίων το 1.222.262 ήταν επιβατικά ΙΧ. Ο αριθμός αυτός αναμένεται ότι θα αυξηθεί κατά πολύ έως αύριο, κάποιοι υπολογίζουν ότι μπορεί να προστεθούν ακόμα και 400.000...
Τέλη Κυκλοφορίας: Στα ύψη για βενζινοκίνητα μεγάλου κυβισμού
Φέτος επαναλαμβάνεται το φαινόμενο οι μέρες να περνούν και χιλιάδες φορολογούμενοι να μην έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας. Όσοι δεν καταβάλουν το αντίτιμο θα πληρώσουν πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο της αρχικής αξίας των τελών.
Η επιβολή προστίμου ίσχυε και τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο φαίνεται ότι δεν απέτρεψε πολλούς συμπολίτες μας. Από τα στοιχεία καταγράφεται σαφέστατη απόσταση ανάμεσα στον αριθμό των οχημάτων για τα οποία είχαν πληρωθεί τα τέλη κυκλοφορίας και στα κυκλοφορούντα οχήματα.
Ειδικότερα το 2009 πληρώθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2010 για 6.437.424 οχήματα ενώ σε κίνηση βρίσκονταν 7.724.483 οχήματα. Δηλαδή περισσότερα από 1,2 εκατ. οχήματα δεν κατέβαλαν τα τέλη του 2010.
Το επόμενο έτος τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 καταβλήθηκαν για 6.354.008 οχήματα την ώρα που τα στοιχεία αναφέρουν σε κυκλοφορία ήταν 8.818.548 οχήματα. Για το 2012 δεν καταβλήθηκαν τα τέλη για 750.914 οχήματα, ενώ πέρυσι ο αριθμός των οχημάτων για τα οποία δεν καταβλήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας εκτοξεύθηκε στα 3.104.049 οχήματα.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) υπάρχουν δύο τρόποι υπολογισμού των τελών, ανάλογα με το χρόνο κυκλοφορίας του οχήματος, ως εξής:
• Για επιβατικά αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως 31/10/2010 τα τέλη κυκλοφορίας βασίζονταν στον κυβισμό του αυτοκινήτου (ελάχιστο ύψος τελών 22 ευρώ και μέγιστο ύψος τελών 1.320 ευρώ).
• Για επιβατικά αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από 1/11/2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά γραμμάριο.
Η αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των τελών είχε ως συνέπεια να προκύψει ελάφρυνση για κάποιες κατηγορίες οχημάτων ενώ αντίθετα κάποιες άλλες κατηγορίες οχημάτων επιβαρύνθηκαν και μάλιστα πολύ. Σαφώς ωφελημένοι είναι οι ιδιοκτήτες οχημάτων που αγοράστηκαν μετά τον Νοέμβριο του 2010 με χαμηλές εκπομπές ρύπων, οι οποίοι πληρώνουν μικρότερα τέλη.
Ως και 91,4% αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα
Πολύ μεγάλη επιβάρυνση στον καθημερινό προϋπολογισμό των χρηστών αυτοκινήτων επέφερε τα τελευταία χρόνια η αύξηση του Ειδικού Φόρου Καυσίμων, που είχε ως αποτέλεσμα πλέον η χώρα μας να κατατάσσεται σταθερά μεταξύ των ακριβότερων χωρών τα Ευρώπης.
Η αύξηση του ειδικού φόρου έφτασε σχεδόν ως το διπλάσιο για την αμόλυβδη βενζίνη, επιβαρύνοντας πάνω από 50% την τιμή για τον καταναλωτή.
Αντίστοιχα, η αύξηση του ειδικού φόρου στο πετρέλαιο κίνησης ήταν κοντά στο 13% αλλά η επιβάρυνση στην τιμή του τελικού προϊόντος για το χρήστη ήταν περίπου 40%.
Ειδικότερα:
* Συντελεστής ΕΦΚ στην αμόλυβδη βενζίνη
• 2008: 350 ευρώ /1.000 λίτρα
• 2013: 670 ευρώ /1.000 λίτρα (αύξηση 91,4%)
* Συντελεστής ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης
• 2008: 293 ευρώ /1.000 λίτρα
• 2013:330 ευρώ /1.000 λίτρα (αύξηση 12,6%)
*Λιανική τιμή αμόλυβδης βενζίνης στα πρατήρια καυσίμων
• 2008:Περίπου 1,10 ευρώ /λίτρο
• 2013: Περίπου 1,70 ευρώ /λίτρο (αύξηση 54,5%)
*Λιανική τιμή πετρελαίου κίνησης στα πρατήρια καυσίμων
• 2008:Περίπου 1,00 ευρώ /λίτρο
• 2013:Περίπου 1,40 ευρώ /λίτρο (αύξηση 40%)
Αποτέλεσμα των μεγάλων επιβαρύνσεων στην τιμή της βενζίνης ήταν να μειωθεί η κατανάλωση, οδηγώντας σε «λουκέτο» μεγάλο αριθμό πρατηρίων σε όλη τη χώρα. Μάλιστα, οι στόχοι του υπουργείου Οικονομικών για αύξηση των εσόδων από τη φορολόγηση στα καύσιμα δεν επιτεύχθηκαν, αφού η μείωση της κατανάλωσης αντιστάθμισε την αύξηση του φόρου ως ποσοστό.
ΠηΓη enikos.gr
Όλοι κάνουμε κύκλους, παρόλο που πάμε ευθεία. Βρίσκομαι ακόμα στην περιφέρεια. Θα φτάσω και στο κέντρο.
domer- ★
- Εμφάνιση Προφίλ
Παρόμοια θέματα
» Λήγει η προθεσμία για την πληρωμή τελών κυκλοφορίας ή κατάθεση πινακίδων
» «Χειρόφρενο» αύριο από τους οδηγούς ταξί
» Επιστροφή πινακίδων και αδειών μόνο για παράνομες σταθμεύσεις, ενόψει των Χριστουγέννων
» Έτοιμος για... χειρόφρενο ο ΟΑΣΘ
» «Χειρόφρενο» σε τρένα και προαστιακό σήμερα
» «Χειρόφρενο» αύριο από τους οδηγούς ταξί
» Επιστροφή πινακίδων και αδειών μόνο για παράνομες σταθμεύσεις, ενόψει των Χριστουγέννων
» Έτοιμος για... χειρόφρενο ο ΟΑΣΘ
» «Χειρόφρενο» σε τρένα και προαστιακό σήμερα
Kapitol Planet :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: Ελλάδα:
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σήμερα στις 6:28 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 22 Νοεμβρίου 2024
Χθες στις 6:26 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 21 Νοεμβρίου 2024
21/11/2024, 6:35 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 20 Νοεμβρίου 2024
20/11/2024, 6:15 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 19 Νοεμβρίου 2024
19/11/2024, 6:27 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 18 Νοεμβρίου 2024
18/11/2024, 7:50 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 17 Νοεμβρίου 2024
17/11/2024, 6:29 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 16 Νοεμβρίου 2024
16/11/2024, 8:33 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 15 Νοεμβρίου 2024
15/11/2024, 7:48 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 14 Νοεμβρίου 2024
14/11/2024, 7:43 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 13 Νοεμβρίου 2024
13/11/2024, 6:26 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 12 Νοεμβρίου 2024
12/11/2024, 6:46 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 11 Νοεμβρίου 2024
11/11/2024, 7:44 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 10 Νοεμβρίου 2024
10/11/2024, 8:02 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 9 Νοεμβρίου 2024
9/11/2024, 6:29 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 8 Νοεμβρίου 2024
8/11/2024, 6:09 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 7 Νοεμβρίου 2024
7/11/2024, 6:38 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 6 Νοεμβρίου 2024
6/11/2024, 6:27 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 5 Νοεμβρίου 2024
5/11/2024, 12:00 pm από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 4 Νοεμβρίου 2024
4/11/2024, 6:24 am από VODAFONE