Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Η ωρα ειναι:
Εορτολόγιο
ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
...
Πρόσφατα Θέματα
» Σαν Σήμερα 23 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις EmptyΣήμερα στις 6:28 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 22 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις EmptyΧθες στις 6:26 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 21 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty21/11/2024, 6:35 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 20 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty20/11/2024, 6:15 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 19 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty19/11/2024, 6:27 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 18 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty18/11/2024, 7:50 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 17 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty17/11/2024, 6:29 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 16 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty16/11/2024, 8:33 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 15 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty15/11/2024, 7:48 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 14 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty14/11/2024, 7:43 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 13 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty13/11/2024, 6:26 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 12 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty12/11/2024, 6:46 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 11 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty11/11/2024, 7:44 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 10 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty10/11/2024, 8:02 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 9 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty9/11/2024, 6:29 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 8 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty8/11/2024, 6:09 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 7 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty7/11/2024, 6:38 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 6 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty6/11/2024, 6:27 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 5 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty5/11/2024, 12:00 pm από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 4 Νοεμβρίου 2024
Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty4/11/2024, 6:24 am από VODAFONE

Επισκεψιμοτητα του Kapitol planet

Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Empty Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις

Δημοσίευση από AETOS 15/9/2022, 8:01 am

Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις 3279064

Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Kapito14

Υπάρχει ειδική πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από κλήσεις που έχουν στόχο την διαφήμιση και την προώθηση προϊόντων αναφέρει σε ανακοίνωση της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υπενθυμίζοντας παράλληλα το σχετικό νομικό υπόβαθρο.

Συγκεκριμένα, το νομικό πλαίσιο ορίζει:

Η χρησιμοποίηση αυτόματων συστημάτων κλήσης, ιδίως με χρήση συσκευών φαξ ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και γενικότερα η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με οποιοδήποτε μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς, επιτρέπεται μόνο, αν ο συνδρομητής συγκατατεθεί εκ των προτέρων ρητώς.
Δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με ανθρώπινη παρέμβαση (κλήσεων) για τους ανωτέρω σκοπούς, εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής της διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας, ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου».

Σημειώνεται ότι από το 2011, οι τηλεφωνικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση, για τους ανωτέρω σκοπούς, επιτρέπονται, εκτός αν ο καλούμενος έχει δηλώσει ότι δεν τις επιθυμεί (σύστημα «opt-out»). Με το σύστημα «opt-out» οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνουν τις αντιρρήσεις τους, όσον αφορά την επεξεργασία των δεδομένων τους, είτε ειδικά, απευθείας στον διαφημιζόμενο, ασκώντας το δικαίωμα αντίρρησης ως προς την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων είτε γενικά, μέσω της εγγραφής τους στον ειδικό κατάλογο συνδρομητών του παρόχου.


Ο νόμος προβλέπει τη δημιουργία σε κάθε πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών Μητρώου («opt out»), στο οποίο κάθε ενδιαφερόμενος δηλώνει ότι δεν επιθυμεί να λαμβάνει τηλεφωνικές κλήσεις για απευθείας εμπορική προώθηση.

Με την προαναφερόμενη διάταξη, ο κάθε πάροχος φέρει την υποχρέωση να τηρεί, με τις ανωτέρω δηλώσεις, Δημόσιο Μητρώο που επιτελεί έναν δημόσιο σκοπό και στο οποίο έχει πρόσβαση όποιος ενδιαφέρεται να το χρησιμοποιήσει για απευθείας εμπορική προώθηση. Οι διαφημιζόμενοι οφείλουν να λαμβάνουν από όλους τους παρόχους επικαιροποιημένα αντίγραφα των Μητρώων του άρθρου 11 ν. 3471/2006 και να εξασφαλίζουν ότι έχουν διαθέσιμες τις δηλώσεις των συνδρομητών που έχουν πραγματοποιηθεί έως τριάντα ημέρες πριν από την πραγματοποίηση της τηλεφωνικής κλήσης.

Τέλος, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 14 ν. 3471/2006

1. Φυσικό ή νομικό πρόσωπο που, κατά παράβαση του νόμου αυτού, προκαλεί περιουσιακή βλάβη υποχρεούται σε πλήρη αποζημίωση. Αν προκάλεσε ηθική βλάβη, υποχρεούται σε χρηματική ικανοποίηση.

2. Η χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης για παράβαση του παρόντος νόμου ορίζεται, κατ` ελάχιστο, στο ποσό δέκα χιλιάδων (10.000,00) ευρώ, εκτός αν ζητηθεί από τον ενάγοντα μικρότερο ποσό. Η χρηματική ικανοποίηση επιδικάζεται ανεξάρτητα από την αιτούμενη αποζημίωση για περιουσιακή βλάβη».

Επομένως, η ένταξη στο μητρώο του άρθρου 11 Ν.3471/2006, είναι η αποτελεσματικότερη άμυνα του καταναλωτή, έτσι ώστε να σταματήσει να δέχεται διαφημιστικές κλήσεις στο τηλέφωνό του, ενώ απειλείται και η καταδίκη των υπαιτίων σε χρηματική του ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης. Οι καταναλωτές είτε σε κατάστημα είτε σε τηλέφωνο εξυπηρέτησης του παρόχου τους, μπορούν να δουν και να ακολουθήσουν τη διαδικασία για την εγγραφή τους στο μητρώο του άρθρ. 11 Ν. 3471/2006.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις 17111810

Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις 13741810

Ποια η πρόβλεψη για την προστασία των καταναλωτών από «διαφημιστικές» κλήσεις Modera10
AETOS
AETOS
★★★★★
★★★★★

Εμφάνιση Προφίλ

https://kapitolplanet.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης