Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Η ωρα ειναι:
Εορτολόγιο
ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
...
Πρόσφατα Θέματα
» Σαν Σήμερα 17 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση EmptyΣήμερα στις 6:57 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 16 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση EmptyΧθες στις 6:13 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 15 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty15/6/2024, 6:08 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 14 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty14/6/2024, 6:21 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 13 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty13/6/2024, 6:23 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 12 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty12/6/2024, 6:33 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 11 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty11/6/2024, 6:22 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 10 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty10/6/2024, 6:18 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 9 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty9/6/2024, 6:18 am από VODAFONE

» Πώς διεξάγεται η κυκλοφορία στην Ε.Ο Αθηνών – Κορίνθου μετά την έκρηξη στο βυτιοφόρο
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty8/6/2024, 4:06 pm από HERMAN

» Σαν Σήμερα 8 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty8/6/2024, 6:55 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 7 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty7/6/2024, 6:17 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 6 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty6/6/2024, 6:19 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 5 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty5/6/2024, 6:23 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 4 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty4/6/2024, 6:32 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 3 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty3/6/2024, 6:27 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 2 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty2/6/2024, 6:29 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 1 Ιουνίου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty1/6/2024, 6:08 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 31 Μαΐου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty31/5/2024, 6:20 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 30 Μαΐου 2024
Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty30/5/2024, 6:31 am από VODAFONE

Επισκεψιμοτητα του Kapitol planet

Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Empty Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση

Δημοσίευση από AETOS 17/4/2018, 6:52 pm

Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση 2412377

Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Tlo0j10
«Η Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, με στόλο αξίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι η υπ΄αριθμόν ένα χώρα στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών στόλων - ακολουθούμενη από κοντά από την Ιαπωνία και την Κίνα. Στην κατάταξη ακολουθούν οι ΗΠΑ, η Σιγκαπούρη, η Νορβηγία και η Γερμανία. Ιδιαίτερα, τα ελληνικά πετρελαιοφόρα (35,7 δισ. δολάρια) συμβάλλουν στο αποτέλεσμα αυτό», σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία πλοίων της «Vesselsvalue», γράφει η «Die Welt»

Η Γερμανία είχε μέχρι τώρα τον μεγαλύτερο στόλο εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο. Αλλά τώρα έχει αντικατασταθεί από την Κίνα. Ο λόγος για την αλλαγή στην κορυφή είναι η δεκαετής κρίση της ναυτιλίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της «Vesselsvalue» του Λονδίνου, η αξία των κινεζικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 21,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην Γερμανία αναλογούν "μόνο" στα 18,7 δισεκατομμύρια δολάρια» σημειώνει η Welt.

«Ωστόσο, η "Vesselsvalue" έχει συμπεριλάβει και παραγγελίες πλοίων. Οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν έχει κάνει πρόσφατα παραγγελίες ύψους 4,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η κατάσταση των παραγγελιών των γερμανικών εταιρειών, ωστόσο με 29 παραγγελίες ύψους 41 δισ. δολαρίων είναι μάλλον μέτρια. Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν την τάση του κλάδου: η Κίνα χρειάζεται γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν χώρο για έως και 20.000 εμπορευματοκιβώτια. Η Γερμανία και οι διεθνείς ανταγωνιστές στρέφονται όλο και περισσότερο προς τα μεσαίου μεγέθους φορτηγά. Η χρηματοδότηση για την αγορά νέων εμπορικών πλοίων είναι δύσκολο να επιτευχθεί στη Γερμανία. Αυτό οφείλεται κυρίως στην πώληση του πρώην μεγαλύτερου χρηματοδότη πλοίων της χώρας, της HSH Nordbank. Και η έξοδος της Commerzbank από την επιχείρηση έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο. Η Γερμανία απειλείται να χάσει σε σημασία και επιρροή σε παγκόσμια σύγκριση. Παρ 'όλα αυτά, η σημασία της βιομηχανίας στη χώρα είναι ακόμα μεγάλη. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Γερμανών Εφοπλιστών, οι εταιρείες συμβάλλουν με περίπου 30 δισ. ευρώ στην προστιθέμενη αξία της Γερμανίας» αναφέρει η εφημερίδα.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση 17111810

Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση 13741810

Die Welt: H Eλλάδα παραμένει Νο 1 στην εμπορική ναυτιλία παρά την κρίση Modera10
AETOS
AETOS
★★★★★
★★★★★

Εμφάνιση Προφίλ

https://kapitolplanet.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης