Κυβερνητικά αυτοκίνητα πωλούνται όπως είναι...εξοπλισμένα.
Kapitol Planet :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: Ελλάδα:
Σελίδα 1 από 1 • Μοιραστείτε
Κυβερνητικά αυτοκίνητα πωλούνται όπως είναι...εξοπλισμένα.
Τα ποσά που δαπανώνται για τη συντήρηση των κρατικών λιμουζινών καθ’ όλη τη διάρκεια του μνημονίου και της φτωχοποίησης του ελληνικού λαού είναι πέρα από κάθε φαντασία και λογική
Την ώρα που η νέα κυβέρνηση εξαγγέλλει τον περιορισμό της σπατάλης στο Δημόσιο με την πώληση του μισού στόλου των 700 κρατικών αυτοκινήτων, τα εντυπωσιακά στοιχεία που δημοσιεύει το «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» δείχνουν ότι το συγκεκριμένο μέτρο, εφόσον υλοποιηθεί, κάθε άλλο παρά συμβολικό θα είναι.
Τα ποσά που δαπανώνται για τη συντήρηση των κρατικών λιμουζινών καθ’ όλη τη διάρκεια του μνημονίου και της φτωχοποίησης του ελληνικού λαού είναι πέρα από κάθε φαντασία και λογική, καθιστώντας τις συγκεκριμένες δαπάνες, που συνεχίζονται έως και σήμερα, κυριολεκτικά εκτός τόπου και χρόνου. Σε αυτό το απολύτως οξύμωρο πλαίσιο, ένα απλό σέρβις των θωρακισμένων υπερπολυτελών BMW 760 που χρησιμοποιούσαν οι κύριοι Αντώνης Σαμαράς και Ευάγγελος Βενιζέλος στοιχίζει 25.000 ευρώ! Για καινούρια λάστιχα στη Mercedes του Προέδρου της Δημοκρατίας πληρώνουμε 12.000 ευρώ, ενώ χρεώνονται και… εργατικά στο Ελληνικό Δημόσιο για την τοποθέτησή τους (!) που φτάνουν τα 900 ευρώ! Η τοποθέτηση δύο παρμπρίζ στο αυτοκίνητο του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας τιμολογείται 24.000 ευρώ!
Οι κωδικοί των χρηματικών ενταλμάτων της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Επισήμων της ΕΛ.ΑΣ., όπως έχουν επίσημα αναρτηθεί από το αρμόδιο υπουργείο στη «Διαύγεια», έχουν πάρει φωτιά τα τελευταία χρόνια, με τον Ελληνα φορολογούμενο να βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να κινήσει τα θηριώδη θωρακισμένα οχήματα της κυβερνητικής ελίτ αυτού του κράτους. Ναυαρχίδες του VIP στόλου είναι οι δύο BMW 760Li HS που αγοράστηκαν το 2010 επί κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου για να τις χρησιμοποιούν οι εκάστοτε υπουργοί Οικονομικών και Δημόσιας Τάξης.
Πρώτος «ιδιοκτήτης» του ενός εκ των δύο σούπερ αυτοκινήτων, που πληροί τα υψηλότερα επίπεδα θωράκισης παγκοσμίως κατά επιθέσεων με σφαίρες, χειροβομβίδες, ρουκέτες και βόμβες, με την τιμή αγοράς του να φτάνει τις 750.000 ευρώ, υπήρξε ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου και από τον Ιούνιο του 2011 μέχρι και τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ο διάδοχός του και πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.
Η δεύτερη αλεξίσφαιρη BMW παραχωρήθηκε το 2012 από τον τότε υπουργό Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια στο Μέγαρο Μαξίμου και έκτοτε χρησιμοποιούνταν για τις μετακινήσεις του κ. Σαμαρά. Το κόστος του σέρβις της πρωθυπουργικής BMW 760Li HS των 4.400 κυβικών εκατοστών είναι πραγματικά ασύλληπτο. Τον περασμένο Σεπτέμβριο αυτό ανήλθε στα 25.018,21 ευρώ(!). Ειδικότερα, 17.650,51 ευρώ κόστισε η προμήθεια των ανταλλακτικών και 7.367,70 ευρώ η αμοιβή της εργασίας του εξουσιοδοτημένου συνεργείου. Ιλιγγιώδη είναι και τα ποσά για την αντικατάσταση των αλεξίσφαιρων ελαστικών της λιμουζίνας, αφού μια τετράδα από αυτά στοίχισε στις 19 Μαρτίου 2013 το ποσό των 9.672,42 ευρώ. Η πρώτη αλλαγή των ελαστικών ειδικού τύπου έγινε τον Ιούνιο του 2011 όταν αντικαταστάθηκε ο ένας τροχός, αντί 3.354 ευρώ. Η τελευταία αλλαγή πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιουλίου 2014 με την αντίστοιχη δαπάνη αγοράς να είναι της τάξης των 2.499,35 ευρώ, ενώ η αμοιβή εργασίας τοποθέτησης του ελαστικού «στο θωρακισμένο υπηρεσιακό όχημα μάρκας BMW που χρησιμοποιείται για τις μετακινήσεις του Προέδρου της Κυβερνήσεως» ήταν 399,75 ευρώ. Μικρότερη από τα 600 ευρώ που πληρώθηκαν για την αντικατάσταση άλλου ελαστικού τον Οκτώβριο του 2013 με τιμή αγοράς 2.372,79 ευρώ
Μεγάλη ήταν και η δαπάνη αγοράς των ανταλλακτικών για το σέρβις της «δίδυμης» BMW του κ. Βενιζέλου, αφού στις 20 Νοεμβρίου 2014 υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση ύψους 18.664,06 ευρώ, με το κόστος των εργατικών να ανέρχεται στα 2.000 ευρώ. Οσο για τα ελαστικά της, τρία εξ αυτών αντικαταστάθηκαν τον Μάρτιο του 2012 αντί 10.396,35 ευρώ. Η επόμενη αλλαγή έγινε τον Αύγουστο του 2013, όταν δαπανήθηκαν 6.536,64 ευρώ για την προμήθεια «δύο ελαστικών επισώτρων ειδικού τύπου στο θωρακισμένο όχημα της Υπηρεσίας μας τύπου BMW 760, το οποίο έχει διατεθεί για τις μετακινήσεις του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργού Εξωτερικών και Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, κ. Βενιζέλου Ευάγγελου», όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση ανάληψης υποχρέωσης. Τέλος, στις 6 Μαρτίου 2014 υπογράφτηκε άλλη σύμβαση αντί του ποσού των 6.433,77 ευρώ για την αλλαγή των υπόλοιπων δύο ελαστικών της θηριώδους λιμουζίνας.
Ποιος τα αγοράζει;
Βέβαια, στην απόφαση της κυβέρνησης να πουλήσει τον μισό κρατικό στόλο αυτοκινήτων ίσως προκύψουν δυσκολίες στο να βρεθούν αγοραστές για τα θωρακισμένα υπερπολυτελή οχήματα, ιδίως τις δύο επιβλητικές BMW 760. Τη λύση θα κληθεί να δώσει ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γιώργος Κατρούγκαλος, ο οποίος μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» αναφέρει ότι η κυβέρνηση θα αναζητήσει υποψήφιους πελάτες στις τάξεις των ολιγαρχών. «Προφανώς και οι θωρακισμένες BMW δεν θα κρατηθούν. Είναι πρόκληση να παραμένουν τέτοια αυτοκίνητα σε μια περίοδο κρίσης της ελληνικής κοινωνίας στην κυριότητα του Δημοσίου. Βέβαια, το αυτοκίνητο του Ελβις Πρίσλεϊ όσο και να κάνει θα βρεθεί αγοραστής να το πάρει, για το αυτοκίνητο του κ. Βενιζέλου αμφιβάλλω. Θα ψάξουμε να βρούμε πάντως κάπου να τα πουλήσουμε. Ισως κάποιος από τους μεγιστάνες που αισθάνεται ότι κινδυνεύει να το έχει ανάγκη και τελικά να το αγοράσει», σημειώνει ο κ. Κατρούγκαλος.
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες σκέψεις, κάθε υπουργείο, ανάλογα με τις ανάγκες του, θα μεταβιβάσει, μέσω νομοθετικής ρύθμισης, την κυριότητα τού προς πώληση στόλου στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. «Στη συνέχεια θα προχωρήσουμε σε ένα είδος ηλεκτρονικής δημοπρασίας, αφού έχουμε μια εκτίμηση από τον ΟΔΔΥ για την αξία των αυτοκινήτων, για να γίνουν γρήγορα οι σχετικές διαδικασίες», σημειώνει ο υπουργός, ο οποίος εκτιμά πως από την εφαρμογή της πρωθυπουργικής εξαγγελίας θα υπάρξει σημαντικό οικονομικό όφελος για το Δημόσιο, καταρχάς από τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους συντήρησης αλλά και τη δαπάνη καυσίμων. Το όφελος από την εξοικονόμηση πόρων ίσως αποδειχτεί πολλαπλάσιο της πώλησης των αυτοκινήτων, αφού πολλά από αυτά είναι παλιάς κατασκευής και έχουν περιέλθει στα υπουργεία μέσω κατασχέσεων του ΟΔΔΥ.
Αναφορικά με τα πολυτελή υπουργικά αυτοκίνητα, ο κ. Κατρούγκαλος, επισημαίνει: «Στο δικό μου υπουργείο έχω σκοπό να κρατήσω ένα από τα επονομαζόμενα υπουργικά αυτοκίνητα για τις υπηρεσιακές ανάγκες του υπουργείου, κυρίως για τις δημόσιες σχέσεις, όπως η μεταφορά ξένων επισήμων από το αεροδρόμιο, ενώ για τις καθημερινές ανάγκες του υπουργείου πρέπει να χρησιμοποιούνται μικρού κυβισμού αυτοκίνητα που να κρατούν χαμηλά το λειτουργικό κόστος. Μια χαρά πήγα στην Καλαμάτα στην πρώτη μου επίσημη επίσκεψη με ένα Ford Fiesta».
Την ώρα που η νέα κυβέρνηση εξαγγέλλει τον περιορισμό της σπατάλης στο Δημόσιο με την πώληση του μισού στόλου των 700 κρατικών αυτοκινήτων, τα εντυπωσιακά στοιχεία που δημοσιεύει το «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» δείχνουν ότι το συγκεκριμένο μέτρο, εφόσον υλοποιηθεί, κάθε άλλο παρά συμβολικό θα είναι.
Τα ποσά που δαπανώνται για τη συντήρηση των κρατικών λιμουζινών καθ’ όλη τη διάρκεια του μνημονίου και της φτωχοποίησης του ελληνικού λαού είναι πέρα από κάθε φαντασία και λογική, καθιστώντας τις συγκεκριμένες δαπάνες, που συνεχίζονται έως και σήμερα, κυριολεκτικά εκτός τόπου και χρόνου. Σε αυτό το απολύτως οξύμωρο πλαίσιο, ένα απλό σέρβις των θωρακισμένων υπερπολυτελών BMW 760 που χρησιμοποιούσαν οι κύριοι Αντώνης Σαμαράς και Ευάγγελος Βενιζέλος στοιχίζει 25.000 ευρώ! Για καινούρια λάστιχα στη Mercedes του Προέδρου της Δημοκρατίας πληρώνουμε 12.000 ευρώ, ενώ χρεώνονται και… εργατικά στο Ελληνικό Δημόσιο για την τοποθέτησή τους (!) που φτάνουν τα 900 ευρώ! Η τοποθέτηση δύο παρμπρίζ στο αυτοκίνητο του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας τιμολογείται 24.000 ευρώ!
Οι κωδικοί των χρηματικών ενταλμάτων της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Επισήμων της ΕΛ.ΑΣ., όπως έχουν επίσημα αναρτηθεί από το αρμόδιο υπουργείο στη «Διαύγεια», έχουν πάρει φωτιά τα τελευταία χρόνια, με τον Ελληνα φορολογούμενο να βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να κινήσει τα θηριώδη θωρακισμένα οχήματα της κυβερνητικής ελίτ αυτού του κράτους. Ναυαρχίδες του VIP στόλου είναι οι δύο BMW 760Li HS που αγοράστηκαν το 2010 επί κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου για να τις χρησιμοποιούν οι εκάστοτε υπουργοί Οικονομικών και Δημόσιας Τάξης.
Πρώτος «ιδιοκτήτης» του ενός εκ των δύο σούπερ αυτοκινήτων, που πληροί τα υψηλότερα επίπεδα θωράκισης παγκοσμίως κατά επιθέσεων με σφαίρες, χειροβομβίδες, ρουκέτες και βόμβες, με την τιμή αγοράς του να φτάνει τις 750.000 ευρώ, υπήρξε ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου και από τον Ιούνιο του 2011 μέχρι και τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ο διάδοχός του και πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.
Η δεύτερη αλεξίσφαιρη BMW παραχωρήθηκε το 2012 από τον τότε υπουργό Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια στο Μέγαρο Μαξίμου και έκτοτε χρησιμοποιούνταν για τις μετακινήσεις του κ. Σαμαρά. Το κόστος του σέρβις της πρωθυπουργικής BMW 760Li HS των 4.400 κυβικών εκατοστών είναι πραγματικά ασύλληπτο. Τον περασμένο Σεπτέμβριο αυτό ανήλθε στα 25.018,21 ευρώ(!). Ειδικότερα, 17.650,51 ευρώ κόστισε η προμήθεια των ανταλλακτικών και 7.367,70 ευρώ η αμοιβή της εργασίας του εξουσιοδοτημένου συνεργείου. Ιλιγγιώδη είναι και τα ποσά για την αντικατάσταση των αλεξίσφαιρων ελαστικών της λιμουζίνας, αφού μια τετράδα από αυτά στοίχισε στις 19 Μαρτίου 2013 το ποσό των 9.672,42 ευρώ. Η πρώτη αλλαγή των ελαστικών ειδικού τύπου έγινε τον Ιούνιο του 2011 όταν αντικαταστάθηκε ο ένας τροχός, αντί 3.354 ευρώ. Η τελευταία αλλαγή πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιουλίου 2014 με την αντίστοιχη δαπάνη αγοράς να είναι της τάξης των 2.499,35 ευρώ, ενώ η αμοιβή εργασίας τοποθέτησης του ελαστικού «στο θωρακισμένο υπηρεσιακό όχημα μάρκας BMW που χρησιμοποιείται για τις μετακινήσεις του Προέδρου της Κυβερνήσεως» ήταν 399,75 ευρώ. Μικρότερη από τα 600 ευρώ που πληρώθηκαν για την αντικατάσταση άλλου ελαστικού τον Οκτώβριο του 2013 με τιμή αγοράς 2.372,79 ευρώ
Μεγάλη ήταν και η δαπάνη αγοράς των ανταλλακτικών για το σέρβις της «δίδυμης» BMW του κ. Βενιζέλου, αφού στις 20 Νοεμβρίου 2014 υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση ύψους 18.664,06 ευρώ, με το κόστος των εργατικών να ανέρχεται στα 2.000 ευρώ. Οσο για τα ελαστικά της, τρία εξ αυτών αντικαταστάθηκαν τον Μάρτιο του 2012 αντί 10.396,35 ευρώ. Η επόμενη αλλαγή έγινε τον Αύγουστο του 2013, όταν δαπανήθηκαν 6.536,64 ευρώ για την προμήθεια «δύο ελαστικών επισώτρων ειδικού τύπου στο θωρακισμένο όχημα της Υπηρεσίας μας τύπου BMW 760, το οποίο έχει διατεθεί για τις μετακινήσεις του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργού Εξωτερικών και Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, κ. Βενιζέλου Ευάγγελου», όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση ανάληψης υποχρέωσης. Τέλος, στις 6 Μαρτίου 2014 υπογράφτηκε άλλη σύμβαση αντί του ποσού των 6.433,77 ευρώ για την αλλαγή των υπόλοιπων δύο ελαστικών της θηριώδους λιμουζίνας.
Ποιος τα αγοράζει;
Βέβαια, στην απόφαση της κυβέρνησης να πουλήσει τον μισό κρατικό στόλο αυτοκινήτων ίσως προκύψουν δυσκολίες στο να βρεθούν αγοραστές για τα θωρακισμένα υπερπολυτελή οχήματα, ιδίως τις δύο επιβλητικές BMW 760. Τη λύση θα κληθεί να δώσει ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γιώργος Κατρούγκαλος, ο οποίος μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» αναφέρει ότι η κυβέρνηση θα αναζητήσει υποψήφιους πελάτες στις τάξεις των ολιγαρχών. «Προφανώς και οι θωρακισμένες BMW δεν θα κρατηθούν. Είναι πρόκληση να παραμένουν τέτοια αυτοκίνητα σε μια περίοδο κρίσης της ελληνικής κοινωνίας στην κυριότητα του Δημοσίου. Βέβαια, το αυτοκίνητο του Ελβις Πρίσλεϊ όσο και να κάνει θα βρεθεί αγοραστής να το πάρει, για το αυτοκίνητο του κ. Βενιζέλου αμφιβάλλω. Θα ψάξουμε να βρούμε πάντως κάπου να τα πουλήσουμε. Ισως κάποιος από τους μεγιστάνες που αισθάνεται ότι κινδυνεύει να το έχει ανάγκη και τελικά να το αγοράσει», σημειώνει ο κ. Κατρούγκαλος.
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες σκέψεις, κάθε υπουργείο, ανάλογα με τις ανάγκες του, θα μεταβιβάσει, μέσω νομοθετικής ρύθμισης, την κυριότητα τού προς πώληση στόλου στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. «Στη συνέχεια θα προχωρήσουμε σε ένα είδος ηλεκτρονικής δημοπρασίας, αφού έχουμε μια εκτίμηση από τον ΟΔΔΥ για την αξία των αυτοκινήτων, για να γίνουν γρήγορα οι σχετικές διαδικασίες», σημειώνει ο υπουργός, ο οποίος εκτιμά πως από την εφαρμογή της πρωθυπουργικής εξαγγελίας θα υπάρξει σημαντικό οικονομικό όφελος για το Δημόσιο, καταρχάς από τον περιορισμό του λειτουργικού κόστους συντήρησης αλλά και τη δαπάνη καυσίμων. Το όφελος από την εξοικονόμηση πόρων ίσως αποδειχτεί πολλαπλάσιο της πώλησης των αυτοκινήτων, αφού πολλά από αυτά είναι παλιάς κατασκευής και έχουν περιέλθει στα υπουργεία μέσω κατασχέσεων του ΟΔΔΥ.
Αναφορικά με τα πολυτελή υπουργικά αυτοκίνητα, ο κ. Κατρούγκαλος, επισημαίνει: «Στο δικό μου υπουργείο έχω σκοπό να κρατήσω ένα από τα επονομαζόμενα υπουργικά αυτοκίνητα για τις υπηρεσιακές ανάγκες του υπουργείου, κυρίως για τις δημόσιες σχέσεις, όπως η μεταφορά ξένων επισήμων από το αεροδρόμιο, ενώ για τις καθημερινές ανάγκες του υπουργείου πρέπει να χρησιμοποιούνται μικρού κυβισμού αυτοκίνητα που να κρατούν χαμηλά το λειτουργικό κόστος. Μια χαρά πήγα στην Καλαμάτα στην πρώτη μου επίσημη επίσκεψη με ένα Ford Fiesta».
Πηγή: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Επισκέπτης- Επισκέπτης
- Εμφάνιση Προφίλ
Παρόμοια θέματα
» 10 σημάδια που σου δείχνουν κάθε μέρα ότι τίποτα δεν είναι όπως πρώτα
» Αυτοί είναι οι δύο αλλοδαποί που διέπρατταν κλοπές από σταθμευμένα αυτοκίνητα στα νότια προάστια
» Δ. Κουτσούμπας: «Μέσα σε δύο μέρες τα κυβερνητικά στελέχη εξέφραζαν πλήρη υποταγή σε ΗΠΑ-ΝΑΤΟ»
» Θεσσαλονίκη: Έτσι πωλούνται τα λαθραία τσιγάρα στην πλατεία Αριστοτέλους
» ΒΙΝΤΕΟ - ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΔΩΝΙ: Δεν είναι η τρόικα, δεν είναι τα μνημόνια. Είναι η Νέα Δημοκρατία, ηλίθιε!
» Αυτοί είναι οι δύο αλλοδαποί που διέπρατταν κλοπές από σταθμευμένα αυτοκίνητα στα νότια προάστια
» Δ. Κουτσούμπας: «Μέσα σε δύο μέρες τα κυβερνητικά στελέχη εξέφραζαν πλήρη υποταγή σε ΗΠΑ-ΝΑΤΟ»
» Θεσσαλονίκη: Έτσι πωλούνται τα λαθραία τσιγάρα στην πλατεία Αριστοτέλους
» ΒΙΝΤΕΟ - ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΔΩΝΙ: Δεν είναι η τρόικα, δεν είναι τα μνημόνια. Είναι η Νέα Δημοκρατία, ηλίθιε!
Kapitol Planet :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: Ελλάδα:
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σήμερα στις 6:55 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 26 Νοεμβρίου 2024
Χθες στις 6:22 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 25 Νοεμβρίου 2024
25/11/2024, 6:21 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 24 Νοεμβρίου 2024
24/11/2024, 4:57 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 23 Νοεμβρίου 2024
23/11/2024, 6:28 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 22 Νοεμβρίου 2024
22/11/2024, 6:26 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 21 Νοεμβρίου 2024
21/11/2024, 6:35 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 20 Νοεμβρίου 2024
20/11/2024, 6:15 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 19 Νοεμβρίου 2024
19/11/2024, 6:27 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 18 Νοεμβρίου 2024
18/11/2024, 7:50 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 17 Νοεμβρίου 2024
17/11/2024, 6:29 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 16 Νοεμβρίου 2024
16/11/2024, 8:33 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 15 Νοεμβρίου 2024
15/11/2024, 7:48 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 14 Νοεμβρίου 2024
14/11/2024, 7:43 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 13 Νοεμβρίου 2024
13/11/2024, 6:26 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 12 Νοεμβρίου 2024
12/11/2024, 6:46 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 11 Νοεμβρίου 2024
11/11/2024, 7:44 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 10 Νοεμβρίου 2024
10/11/2024, 8:02 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 9 Νοεμβρίου 2024
9/11/2024, 6:29 am από VODAFONE
» Σαν Σήμερα 8 Νοεμβρίου 2024
8/11/2024, 6:09 am από VODAFONE