Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Η ωρα ειναι:
Εορτολόγιο
ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
...
Πρόσφατα Θέματα
» Σαν Σήμερα 23 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας EmptyΣήμερα στις 6:28 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 22 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας EmptyΧθες στις 6:26 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 21 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty21/11/2024, 6:35 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 20 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty20/11/2024, 6:15 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 19 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty19/11/2024, 6:27 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 18 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty18/11/2024, 7:50 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 17 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty17/11/2024, 6:29 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 16 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty16/11/2024, 8:33 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 15 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty15/11/2024, 7:48 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 14 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty14/11/2024, 7:43 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 13 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty13/11/2024, 6:26 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 12 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty12/11/2024, 6:46 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 11 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty11/11/2024, 7:44 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 10 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty10/11/2024, 8:02 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 9 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty9/11/2024, 6:29 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 8 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty8/11/2024, 6:09 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 7 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty7/11/2024, 6:38 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 6 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty6/11/2024, 6:27 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 5 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty5/11/2024, 12:00 pm από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 4 Νοεμβρίου 2024
Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty4/11/2024, 6:24 am από VODAFONE

Επισκεψιμοτητα του Kapitol planet

Γενικά σημάδια δυσλεξίας

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Γενικά σημάδια δυσλεξίας Empty Γενικά σημάδια δυσλεξίας

Δημοσίευση από ΝΑΥΣΙΚΡΑΤΗΣ 29/1/2015, 5:50 pm

Γενικά σημάδια δυσλεξίας General_signs_of_dyslexia_cndj


Δεν είναι αναγκαίο να παρουσιαστεί καθένα από τα παρακάτω σημάδια σε κάθε δυσλεκτικό παιδί. Όμως πάντοτε παρουσιάζεται ένα σύνολο συμπτωμάτων κατάλληλο ώστε να γίνει πλήρης διάγνωση.


Δυσκολία στο να δένει τη ζώνη, τα κορδόνια, τη γραβάτα του, κλπ.
Δυσκολία στο να κατανοεί προθέσεις οι οποίες σχετίζονται με κατεύθυνση, π.χ. μέσα-έξω, πριν-μετά, μπροστά-πίσω.
Δυσκολία στο να εκτελεί περισσότερες από μία οδηγίες τη φορά.
Πιθανό ιστορικό αργής, καθυστερημένης γλωσσικής ανάπτυξης.
Δυσκολία στο να βρίσκει την ονομασία για κάποιο αντικείμενο.
Μπέρδεμα αριστερής με δεξιά πλευρά του σώματος.
Έλλειψη προτίμησης αριστερού – δεξιού χεριού.
Φτωχός γραφικός χαρακτήρας με πολλές αντιστροφές γραμμάτων και κακοσχηματισμένα γράμματα.
Δυσκολία στο να θυμάται οτιδήποτε σχετικό με σειρά ακολουθιών, π.χ. τις μέρες της εβδομάδας και αλφάβητο.
Δυσκολία στο να θυμάται τι μέρα είναι, ή τα γενέθλια του, ή να μαθαίνει να λέει την ώρα.
Υπερβολική κούραση σε σχέση με το χρόνο συγκέντρωσης και την προσπάθεια που κατέβαλε.
Διστακτική και κοπιαστική αναγνωστική ικανότητα όταν διαβάζει δυνατά, παραλείποντας λέξεις συχνά ή προσθέτοντας έξτρα λέξεις ή αποτυγχάνοντας ν΄αναγνωρίσει 'οικείες' γνωστές λέξεις.
Παραλείψεις σειράς ή σειρών όταν διαβάζει ή διαβάζει την ίδια σειρά δύο φορές. Χάνει το σημείο που διαβάζει.
Μπερδεύει λέξεις που μοιάζουν οπτικά, π.χ. σώμα-μασώ, σάκα-κάσα, φάβα-βάφω.
Δυσκολία στο να χωρίζει σε συλλαβές μεγάλες λέξεις όπως και στο να βάζει πάλι τις συλλαβές στη σωστή σειρά τους. Συχνές παραλείψεις συλλαβών.
Έλλειψη, δυσκολία ή αδιαφορία χρήσης σημείων στίξης.
Συχνοί αναγραμματισμοί, πχ. τρένο σαν τέρνο, στρώμα σαν τσρώμα.
Δυσκολία στο να επιλέγουν και να κατανοούν τα πιο σημαντικά σημεία ενός κειμένου.
Ανικανότητα στο να βάζουν γράμματα μαζί σε συνδυασμούς συμφώνων ή φωνηέντων.
Δυσκολία στο να μάθουν την προπαίδεια.
Χαμηλή επίδοση στα γραπτά τους σε σχέση με την προφορική τους ικανότητα.
Διαρκές μπέρδεμα με γράμματα που μοιάζουν οπτικά ή ακουστικά, π.χ. β-θ, φ-β, β-δ, σ-ζ, μ-ν.
Λανθασμένη επιλογή γραμμάτων κατά τη διάρκεια φτωχής ακουστικής διάκρισης ιδιαίτερα μεταξύ φωνηέντων ε,α,ι,η, αλλά και συμφώνων π-μπ, τ-ντ.
Χρήση χωρίς διάκριση κεφαλαίων και μικρών γραμμάτων.
Μπέρδεμα μεταξύ παρόμοιων ακουστικά λέξεων, π.χ. εμείς-εμάς, θέμα-δέμα. Γράμματα, συλλαβές και λέξεις παραλείπονται, τοποθετούνται σε λάθος σειρά ή μετατοπίζονται και αντιστρέφονται.
Μια λέξη μπορεί να είναι γραμμένη με πολλούς τρόπους ορθογραφίας μέσα στο ίδιο κείμενο.
Τα γράμματά τους είναι πολύ άσχημα τοποθετημένα στη σελίδα και με δυσκολία μένουν κοντά στο περιθώριο.
Χάνουν το νόημα αυτού που γράφουν.




Γράφει η:


Μαρινέλλα Τσουκαλά


Μ.Α., CCC-SLP,


Παθολόγος Λόγου - Φωνής - Ομιλίας


:kapitol:
ΝΑΥΣΙΚΡΑΤΗΣ
ΝΑΥΣΙΚΡΑΤΗΣ
.
.

Εμφάνιση Προφίλ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης