Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Η ωρα ειναι:
Εορτολόγιο
ΦΙΛΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ
...
Πρόσφατα Θέματα
» Σαν Σήμερα 18 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος EmptyΣήμερα στις 6:41 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 17 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος EmptyΧθες στις 6:21 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 16 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty16/5/2024, 6:21 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 15 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty15/5/2024, 6:30 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 14 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty14/5/2024, 6:46 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 13 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty13/5/2024, 6:20 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 12 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty12/5/2024, 6:30 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 11 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty11/5/2024, 7:40 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 10 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty10/5/2024, 7:15 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 9 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty9/5/2024, 5:56 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 8 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty8/5/2024, 6:10 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 7 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty7/5/2024, 6:51 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 6 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty6/5/2024, 6:00 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 5 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty5/5/2024, 7:23 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 4 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty4/5/2024, 6:12 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 3 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty3/5/2024, 7:04 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 2 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty2/5/2024, 6:27 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 1 Μαΐου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty1/5/2024, 6:11 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 30 Απριλίου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty30/4/2024, 6:54 am από VODAFONE

» Σαν Σήμερα 29 Απριλίου 2024
Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty29/4/2024, 6:47 am από VODAFONE

Επισκεψιμοτητα του Kapitol planet

Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος Empty Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος

Δημοσίευση από Ατροπος 25/1/2017, 10:20 pm

Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος 550_334_573452

Να επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία του κοινού στην αγορά των τροφίμων, ανοίγοντας το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος, επιχείρησε πρόσφατα η Accenture σε συνεργασία με την Coop Italia. 

Πρόκειται για ένα νέο κατάστημα που ενώνει τον φυσικό κόσμο με την ψηφιακή τεχνολογία, επαναπροσδιορίζοντας την ατμόσφαιρα των τοπικών υπαίθριων αγορών, σε συνδυασμό με ψηφιακές λύσεις που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την περιήγηση στο κατάστημα.

Η εμπειρία των πελατών ενισχύεται με την υλοποίηση και τη λειτουργία διαδραστικών οθονών παρουσίασης τροφίμων, καθώς και έξυπνων ραφιών, για να γίνονται οι αγορές πιο στοχευμένες και εξατομικευμένες, παρέχοντας στους πελάτες πληθώρα πληροφοριών για τα προϊόντα.

Το project ενσωματώνει μια σειρά τεχνικών λύσεων που αναπτύχθηκαν αρχικά από την Accenture για την Cοοp, με βάση σχέδια του Carlo Ratti, καθηγητή του ΜΙΤ και επικεφαλής της ομώνυμης Ένωσης.

«Μέσα από το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος της Coop κάνουμε πράξη τη σύγκλιση του φυσικού κόσμου και της ψηφιακής τεχνολογίας για να δημιουργήσουν μια εντυπωσιακή και καθηλωτική εμπειρία στην αγορά τροφίμων. 

Η Coop διαμορφώνει το μέλλον των σούπερ μάρκετ συνδυάζοντας εξαιρετική εξατομίκευση, ευρεία πληροφόρηση για τα προϊόντα και διασυνδεδεμένες συσκευές που ακολουθούν τη διαδρομή των πελατών στο κατάστημα», δήλωσε ο Alberto Pozzi, Managing Director, Accenture’s Retail Practice στην Ιταλία.

Πρόσθετες πληροφορίες

Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος περιλαμβάνει διαδραστικούς πίνακες, κάθετα ράφια, οπτικοποίηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
 
Τα προϊόντα στο σούπερ μάρκετ εκτίθενται σε μεγάλους διαδραστικούς πίνακες, όπου με μια απλή κίνηση του χεριού εμφανίζονται πρόσθετες πληροφορίες για το προϊόν, όπως η προέλευσή του, διατροφικά στοιχεία, παρουσία αλλεργιογόνων, οδηγίες απόρριψης, συναφή προϊόντα και προσφορές.

Αυτή η επαυξημένη (augmented) εμπειρία επιτυγχάνεται με αισθητήρες οι οποίοι χρησιμοποιούν τεχνολογία ανίχνευσης σώματος.

Η κλασική διάταξη των ραφιών έχει αλλάξει και έχει συνδεθεί με μια εφαρμογή αφής, η οποία επιτρέπει στον πελάτη να περιηγηθεί στις κατηγορίες των προϊόντων, να φιλτράρει και να αναζητήσει τα πιο κατάλληλα προϊόντα, να ανακαλύψει προσφορές, να εμφανίσει πληροφορίες για τα προϊόντα.

Το αποτέλεσμα είναι μια διευρυμένη ετικέτα που παρέχει στον πελάτη μια βαθύτερη εικόνα για το προϊόν που αγοράζει. 

Οι πελάτες, ενώ κινούνται μέσα στο κατάστημα, έχουν οπτική πρόσβαση σε μια μεγάλη οθόνη οπτικοποίησης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, η οποία εμφανίζει περιεχόμενο που περιλαμβάνει τις αξίες του brand της Coop, καθημερινές ειδικές προσφορές και προτάσεις μαγειρικής, πληροφορίες από κοινωνικά δίκτυα, όπως δημοσιεύσεις στον λογαριασμό της Coop στο Facebook,προϊόντα με τις κορυφαίες πωλήσεις και προσφορές σε κάθε κατηγορία, παρέχοντας ένα επιπλέον σημείο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.

Αναζήτηση τιμών online

Στην Ελλάδα υπάρχει μία σημαντική κατηγορία καταναλωτών (περίπου ένας στους τέσσερις) η οποία επηρεάζεται είτε παθητικά είτε ενεργητικά από τις διαθέσιμες πληροφορίες online.

Συγκεκριμένα, το 24% των καταναλωτών δηλώνει ότι αναζητεί ενεργητικά πληροφορίες για τιμές στο διαδίκτυο πριν πραγματοποιήσει αγορές στο παραδοσιακό κανάλι, ενώ το 23% είναι σταθερά δέκτης της κύριας πληροφόρησής του από ηλεκτρονικά μέσα, το 18% μέσω των social media και το 5% μέσω του κινητού του τηλεφώνου.

Τα στοιχεία αυτά καταδεικνύουν τη σημασία που έχουν πλέον τα ψηφιακά μέσα στις αγορές προϊόντων εντός των σούπερ μάρκετ.

ΠΗΓΗ: real.gr
Ατροπος
Ατροπος
★★★★
★★★★

Εμφάνιση Προφίλ

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης